loading...
رئال کلاب | سایت تخصصی رئال مادرید | REALCLUB.IR
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
نگاهی ساده به جام ملت های اروپا 0 15 kroos
مسى و رونالدو را فراموش كنید، سومین بازیكن برتر فوتبال دنیا كیست؟ 0 11 kroos
بهترین های زدن ضربه ی کاشته در دنیا 0 7 kroos
ناچو: شالکه به دنبال جبران شکست سال قبل است 0 14 kroos
دنیا عطر و طعم جدیدی را در جام جهانی 2022 خواهد چشید. 0 18 kroos
5 دلیلی که باعث شد رونالدو توپ طلا بگیرد. 0 15 kroos
پرفروش‌ترین پیراهن‌های فوتبال 0 20 kroos
به 15 توصیه کریستیانو عمل کنید! 0 15 kroos
مار گلزنی و پاس گل های مسی و رونالدو در سال 2015 0 15 kroos
کروس: رونالدو به گل زدن و پیروزی علاقه دارد 0 9 kroos
آربه لوآ: خوشحالم که توانستیم نتیجه مثبتی بگیریم. 0 12 kroos
آربه لوآ: خوشحالم که توانستیم نتیجه مثبتی بگیریم 0 10 kroos
آنجلوتی: نیاز نیست رونالدو همیشه برای درخشش گل بزند 0 7 kroos
آنچلوتی: اینکه برخی از هواداران من و تیم را هو کنند، عادی است 0 48 kroos
ایسکو: فکر می‌کنم برد رئال مقابل دیپورتیو ضروری بود اما کافی نیست 0 8 kroos
ادن هازارد در چلسی ماندنی شد 0 20 kroos
یه کلیپ از کارای زیبای bbc 1 21 fhdcdn
چند عکس از کریس 1 47 mil
کمک کنین لطفن 2 31 asal
دوستان انجمن رو تنها نزاریییییییید 3 52 asal
احسان بازدید : 662 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (12)
این سایت به صورت خصوصی اداره میگردد و هیچ وابستگی به هیچ سازمان دولتی و غیرانتفاعی ندارد . کاربران محترم رئال کلاب می توانید با معرفی رئال کلاب به دوستان یا قرار دادن بنر های سایت از ما حمایت کنید .

با لینک کردن ما به عنوان { رئال کلاب } و با آدرس Http://Www.Realclub.ir از ما حمایت کنید .

با کلیک بر روی g+1 با امتیاز دادن به ما ، مارا در گوگل محبوب کنید .

* اگر از سایت راضی هستید ، هر با کلیک روی بنر های شبکه تبلیغات به ما کمک کرده باشید .

با قرار دادن بنر زیر ، از ما حمایت کنید :

http://parsiup.com/upload/vhwv_realclub-banner.gif

کد بنر : http://parsiup.com/upload/vhwv_realclub-banner.gif

♥ با تشکر ♥

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amin cr7 در تاریخ 1393/10/12 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

میشه یه کلیپ از خطاهای روی کریس رونالدو رو بزارید ممنون میشم
منتظر جواب هستم

این نظر توسط akram در تاریخ 1393/10/12 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

چی شد حمایت مالی قبول نمی کنید
پاسخ : میکنیم . ایمیل : realclub@chmail.ir

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/10/12 و 7:04 دقیقه ارسال شده است

اشکال از من نیست سرعت من هم 1240 تا هست !!!!!!!!!!
راستی چرا نظرات رو خودکار نمی کنید ؟!

این نظر توسط akram در تاریخ 1393/10/12 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

خوب پول به حساب شما واریز میکنم تا برای سایتت تبلیغ کنی یا خودم هر 2 الی 3 ماه یکبار برای سایتد تبلیغ کنم؟؟ واقعا وبتون عالیه. من به عنوان یه نویسنده دوست دارم به شما خدمت کوچکی کرده باشم؟؟
پاسخ : تبلیغ کنید ؟

این نظر توسط akram در تاریخ 1393/10/11 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

سلام من زبان انگلیسی 98 درصد بلدم تو یک شرکتی کار میکنم برای ترجمه . میگم اگه من حمایت مالی شما بکنم شما منو نویسنده قبول می کنید اخه خیلی وبتون عالیه. سابقه هم داشتم . چون خیلی علاقه به نویسندگی دارم
پاسخ : چجوری میخوای حمایت مالی بکنی؟

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/10/11 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

چرا سایتتون این قدر با تاخیر باز می شه !!!!!!!
پاسخ : مشکل از نت شماست

این نظر توسط mohammad.a در تاریخ 1393/10/11 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

کریسمس مبارکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی

این نظر توسط مهدی زارع مولایی در تاریخ 1393/10/11 و 9:11 دقیقه ارسال شده است

احسان جون سلام من برگشتم.یه پیشنهاد دارم!!!یه انجمن که تو رزبلاگ امکانش هم هست درست کنی بعد یه نفر رو به عنوان مدیر انجمن انتخاب کنی!ترجیحا خودت اگه نخواستی من؟!نظرت؟؟؟؟

من مهدی هستم نویسنده وب!
پاسخ : میخوای دسترسی انجمن رو برات باز کنم ؟ من بلد نیستم .

این نظر توسط amircr7 در تاریخ 1393/10/11 و 8:39 دقیقه ارسال شده است

سلام احسان جان خوبی...
سایتت عالیه...
قبولی من نویسندت بشم توام در عوض بنرمو حمایت کنی روزی 5 مطلب
پاسخ : دادا فکر نکنم نیازی باشه!چون بهترین نویسنده احسان برگشت حالا من یدونه براش کافیم

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/10/11 و 6:38 دقیقه ارسال شده است

شما که نظرات من رو پخش نمی کنی ، پس چرا ایمیل می دی که نظر بده !
اگه واقعا دوس دارید که سایتتون بهتر بشه همه ی نظرات رو پخش کنید !
پاسخ : چشم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
معروفترین و بزرگترین سایت هواداران رئال مادرید در ایران جدیدترین و آخرین اخبار رئال مادرید رئال مادرید فنز بروزترین سایت خبری رئال مادرید در ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما ، رئال مــادرید می تواند جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا حفظ کند ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2971
  • کل نظرات : 5283
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2637
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 665
  • بازدید ماه : 2,668
  • بازدید سال : 33,130
  • بازدید کلی : 1,821,768
  • کدهای اختصاصی
    معروفترین و بزرگترین سایت هواداران رئال مادرید در ایران جدیدترین و آخرین اخبار رئال مادرید رئال مادرید فنز بروزترین سایت خبری رئال مادرید در ایران