loading...
رئال کلاب | سایت تخصصی رئال مادرید | REALCLUB.IR
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
نگاهی ساده به جام ملت های اروپا 0 16 kroos
مسى و رونالدو را فراموش كنید، سومین بازیكن برتر فوتبال دنیا كیست؟ 0 11 kroos
بهترین های زدن ضربه ی کاشته در دنیا 0 8 kroos
ناچو: شالکه به دنبال جبران شکست سال قبل است 0 14 kroos
دنیا عطر و طعم جدیدی را در جام جهانی 2022 خواهد چشید. 0 18 kroos
5 دلیلی که باعث شد رونالدو توپ طلا بگیرد. 0 16 kroos
پرفروش‌ترین پیراهن‌های فوتبال 0 21 kroos
به 15 توصیه کریستیانو عمل کنید! 0 16 kroos
مار گلزنی و پاس گل های مسی و رونالدو در سال 2015 0 15 kroos
کروس: رونالدو به گل زدن و پیروزی علاقه دارد 0 9 kroos
آربه لوآ: خوشحالم که توانستیم نتیجه مثبتی بگیریم. 0 12 kroos
آربه لوآ: خوشحالم که توانستیم نتیجه مثبتی بگیریم 0 11 kroos
آنجلوتی: نیاز نیست رونالدو همیشه برای درخشش گل بزند 0 9 kroos
آنچلوتی: اینکه برخی از هواداران من و تیم را هو کنند، عادی است 0 49 kroos
ایسکو: فکر می‌کنم برد رئال مقابل دیپورتیو ضروری بود اما کافی نیست 0 9 kroos
ادن هازارد در چلسی ماندنی شد 0 22 kroos
یه کلیپ از کارای زیبای bbc 1 22 fhdcdn
چند عکس از کریس 1 47 mil
کمک کنین لطفن 2 32 asal
دوستان انجمن رو تنها نزاریییییییید 3 53 asal
احسان بازدید : 200 شنبه 20 دی 1393 نظرات (1)
رئال کلاب : کاپیتان رئال مادرید مصاحبه ای مفصل با کوپه داشت و در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد .

http://parsiup.com/upload/tln1_1420786130_077751_1420787000_doscolumnas_normal.jpg



رئال مادرید به داوری باخت ؟ : " خیر من این چنین فکر نمیکنم . "

اتلتیکو مادرید تیم خشنی است ؟ : " به روش خودشان بازی می کنند . "

بازی اتلتیکو مادرید را می پسندید ؟ : " آنها چند جام را فتح کردند اما در پایان این هوادارانشان هستند که باید سبک بازی آنها را بپسندند . "

کدام تیم زشت تر بازی می کند ، تیمی از مورینیو یا تیمی از سیمئونه ؟ : " هیچکدام از آنها زشت بازی نمی کنند . آنها به سبک خودشان بازی می کنند . "

صحبت از مربی شد . کدام بهتر است ، مورینیو یا آنچلوتی ؟ : " آنچلوتی . "

پس از حرفهائی که مورینیو راجع به تو زد ، تو همچنان به نیکی از او یاد می کنی . آیا می خواهی از ایجاد مشکلات جلوگیری کنی یا نظرت همین است ؟ : " زمانی که در تیم من بود در خصوص او صحبتی نکردم و حالا که در تیم دیگری است نباید در باره او حرفی بزنم . من سرم در کار خودم است . اگر حالا در خصوص او صحبت کنم ترسو به نظر می آیم . "

دوست داری چه تیمی لیگ جزیره را ببرد : چلسی یا من سیتی ؟ : " در هر دو تیم دوستانی دارم ... شاید منچستر سیتی را به خاطر پلگرینی بیشتر بپسندم اما هیچکدام را ترجیح نمی دهم . "

بارسلونا در بحران است . آیا این به سود رئال مادرید است ؟ : " من فکر نمی کنم که بارسا در بحران باشد . نباید در خصوص مسائل غیر فوتبالی صحبت کنیم . آنها در لالیگا ، چمپیونز لیگ و جام حذفی شانس دارند پس در بحران نیستند . اگر در لالیگا 5 ، 6 امتیاز عقب بودند ، در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی هم حذف شده بودند ، در بحران قرار داشتند . هنوز هم مسیر طولانی برای فتح لیگ داریم . تازه در آغاز راه هستیم . "

مسی با انریکه مشکل دارد . حاضرید او را بخرید ؟ : " چیزی در این خصوص نمی دانم . نمی دانم که درست است یا خیر . مسی را بخرم ؟ نه ، در حال حاضر بازیکنان بی نظیری داریم که با یکدیگر به دستاوردهای بی نظیری دست پیدا کردیم . "

فکر می کنی از بارسلونا جدا می شود ؟ : " من فکر می کنم او در بارسلونا راحت خواهد بود ... "

امسال آخرین سالت در رئال مادرید است ؟ : " امیدوارم اینگونه نباشد . "

دوست داری که دوران بازیگریت را اینجا تمام کنی ؟ : " بله . "

چه کسی شایسته فتح توپ طلا است ؟ : " سوال دشواری است . بدیهی است که کریستیانو رونالدو شایسته توپ طلا است . او نماد ما است و در میان سه گزینه نهائی است . دشوار است که این بازیکن هر سال به یک نفر داده شود . اما به خاطر آمار و عملکرد رونالدو در سال گذشته توپ طلا باید به او داده شود . "

یک دروازه بان شایسته توپ طلا است ؟ : " بله . اما در طول تاریخ چنین اتفاقی رخ نداده است . مضحک است که عملکرد کان و بوفون نادیده گرفته شود و توپ طلائی که لیاقتش را داشتند ، هزگر به آنها نرسد . "

از صحبتهای ژابی آلونسو ناراحت شدی ؟ : " دوست ندارم در خصوص صحبتهای ژابی آلونسو صحبت کنم . "

کروس را بیشتر می پسندی یا ژابی آلونسو ؟ : " هردو عملکرد مثبتی در رئال مادرید داشتند . ژابی چند سال فوق العاده را سپری کرد و برای ما بسیار مهم بود . حالا کروس جای او را گرفته است و به ما کمک زیادی می کند . سعی می کنم به نکات مثبت و جامهائی که با کروس و ژابی بردیم فکر کنم . "

گواردیولا گفته بود که رئال مادرید از گروهی دونده تشکیل می شود . آیا حقیقت دارد ؟ : " در فوتبال امروز همه چیز مهم است و باید از نظر بدنی نیز آماده بود . فوتبالیست ها باید فیزیک و بدنشان مثل رونالدو و راموس باشد نه من . "

رابطه ات با پرز در رئال مادرید چگونه بوده است ؟ : " هیچگاه به او تردید نداشتم . از زمانی که کاپیتان شدم خوشبختانه راجع به مسائل مختلفی صحبت کردیم و همیشه به من لطف داشته است . سالهای زیادی است او را می شناسم . "

از تیم ملی پس از یورو خداحافظی می کنی ؟ : " احتمالا . "

امسال خوشحال می شوید ... : " سعی می کنیم به دستاوردهای سال گذشته برسیم اما کمی دشوار است . هر لحظه توقعات بالاتر می رود . بازگشت به نیمه نهائی لیگ قهرمانان اروپا یک گام مهم است . همچنین می خواهیم لیگ را نیز فتح کنیم . "

در آینده به چه کاری مشغول خواهی شد ؟ : " دوست دارم دنیای فوتبال را دنبال کنم و برای آن باید آماده شوم . در حقیقت باید امروز خودم را برای آینده آماده کنم . شاید مربی فوتبال شوم یا شاید به جای شما گزارشگر رادیو کوپه شوم . نمی دنم آینده چه می شود . دوست دارم با دنیای فوتبال در ارتباط باشم . قول میدهم رادیو کوپه اولین رسانه ای باشد که با آن کار می کنم ! "

پس دوست نداری در خصوص ژابی آلونسو صحبت کنی ... : " حقیقتا دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم . هرکس نظر خودش را دارد . "

رابطه ات با او چگونه بود ؟ : " در سالهای اخیر رابطه ای با او نداشتم . ممکن است رابطه ات با برخی خوب یا بد باشد اما مهم این است که به عنوان یک رئالی به دنبال فتح عناوین هستیم . "

تعجب می کنم بازیکنانی که این همه جام با یکدیگر بودند رابطه شان این چنین باشد ... : " در سالهای اخیر نظرات متفاوتی داشتیم اما هرکس نظر خودش را دارد و هیچ مشکلی نیست . برخی ممکن است که مرا تحسین کنند و بعضی ها نیز ژابی آلونسو را . ژابی آلونسو یک بازیکن بی نظیر برای رئال مادرید بود و خیلی خوب کار کرد . او در بایرن نیز سبک بازیش را پیاده می کند . "

بدترین لحظه در زمان حضور مورینیو چه بود ؟ : " لحظات دشواری بود که از درون و بیرون دیدگاه ها نسبت به آن متفاوت بود . آسان نیز هر روز در مجلات در خصوص شما صحبت شود . هر کس نظر خودش را داشت اما مهم این بود که همه به نظر خود باور داشتیم . "

خودت را بهترین دروازه بان جهان می بینی ؟ : " دوست دارم دوباره به عنوان بهترین دروازه بان دنیا شناخته شوم اما برای آن باید تلاش و رقابت کنم . 5 سال این عنوان را یدک می کشیدم و حالا نویر به شایستگی آن را کسب کرده است . انگیزه دارم که دوباره برای کسب این عنوان رقابت کنم . "

متوجه شده ای که از بهترین بودن فاصله گرفتی ؟ : " عملکرد من در یک سال و نیم اخیر شبیه چند سال گذشته نبوده است . به خصوص وقتی که مصدومیت داشته باشی و کم بازی کنی و از دنیای فوتبال دور باشی . امسال همه چیز خوب پیش می رود . امیدوارم بازهم بهترین شوم . من یک الگوی خوب در رختکن دارم . کریستیانو ثابت کرده است که با جنگیدن می توان بهترین شد و همه باید از او یاد بگیریم . "

دوست دارید رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بهم بخورند ؟ : " هر صحبتی مورینیو کند به ما ربط داده می شود . هرکسی آزاد است مثل ژابی آلونسو نظرش را بدهد . اخباری خواندم که گفته شده بود رختکن ما به صحبتهای مورینیو واکنش نشان داده است اما صحیح نیست . در زمان او جامهائی فتح کردیم که از این بابت از او متشکریم. به اتفاقات گذشته و مربیان گذشته فکر نمی کنیم . "

اگر به یکدیگر بخورد ، قبل از بازی به او دست می دهید ؟ : " بدون هیچ مشکلی . شاید اگر تابستان گذشته یکدیگر را ملاقات می کردیم به هم محل نمی دادیم . در حال حاضر چه او دست بدهد چه ندهد من به او دست می دهم . رابطه من با مورینیو بالا و پائین داشت . "

به نظر می رسید سر حال هستی ... : " باید آماده باشم . مهم است که خوب تمرین کنم چرا که هر سال سنم بالاتر می رود . "

کسب دسیما در برابر چه تیمی لذتبخش تر خواهد بود : بایرن ، اتلتیکو یا چلسی ؟ : " فرقی ندارد ... به یادماندنی خواهد بود . توقعات بالاست . این تیم ها خوب کار کرده اند . بایرن تیم بی نظیری است . چلسی و اتلتیکو نیز همینطور . اتلتیکو شاید یک تیم پر ستاره نباشد اما تیم بسیار جدی است . "

دوست داری با کدام تیم مواجه نشوید ؟ : " اگر شالکه را حذف کردیم امیدوارم با شالکه که برای ما دردسر ایجا کرده است ، مواجه نشویم . "

آنچلوتی اهل فوتبال است . شاید اگر حس کند تو بازی نکنی موفق به کسب قهرمانی نمی شود . درست است ؟ : " نه اصلا اینطور نیست . رئال گاهی اوقات با حضور من هم قهرمان نشده است . سال گذشته خوش شانس بودم که در 2 جامی که بازی کردم مثل سایر بازیکنان قهرمان شدم . "

ایکر کاسیاس به بهترین فرمش بازگشته است ؟ : " بله ، در 3 ماه گذشته از نظر فردی خیلی بهتر شدم و این نتیجه صبوری من بود . علاوه بر مسائل بدنی مهم است که از نظر روحی نیز آماده باشید . "

از اینکه ممکن بود فرمت را پیدا نکنی ناراحت نبودی ؟ : " من آدم پر توقعی هستم . در برخی لحظات افکار بدی داشتم اما این لحظات را با صبر پشت سر گذاشتم . با تلاش و صبر می توان به پیروزی رسید . "

امسال سخترین سال دوران فوتبالیت بود ؟ : " امسال سخت بود اما 2013 که اتفاقات زیادی در آن رخ داد سختر تر بود . به خاطر تمام حرف و حدیث هایش ... 2 سال سخت داشتم که چیزهای زیادی از آن یاد گرفتم مثل صبر و تلاش برای رسیدن به بالاترین سطح. "

فصل قبل را چگونه سپری کردی ؟ : " درکش مشکل است چون همه فکر می کردند عادی بازی می کردم اما باید با آن کنار می آمدم . باید از خودم گله می کردم و تلاش می کردم بهتر شوم . باید ساکت می بودم . کسی در خصوص شرایط آن زمان من چیزی نشیده است . البته مشخص بود که دوست دارم بازی کنم و به دنبال یک راهکار بودم . هر بازیکنی دوست دارد بازی کند و آنچلوتی نیز به همین دلیل در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی به من فرصت داد . تمام بازیها برای من یک فینال بودند و به همین دلیل علی رغم اشتباهم در فینال لیسبون نمره بالائی گرفتم . "

خیلی اذیت شدی ؟ : " بله خیلی اذیت شدم . گاهی اوقات باید جلوی اشکهایم را می گرفتم و بقیه به من حمله می کردند . "

بین هم تیمی ها منزوی شده بودی ؟ : " در مورد هم تیمی هایم خیر . اما مصدوم بود و در جمع گروه نبود . در خصوص من مزخرف گفته می شد و هیچکس از من دفاع نمی کرد . من واکنشی نداشتم چرا که به سود باشگاه و هم تیمی هایم بود . "

باشگاه چطور ؟ : " وقتی از آن زمان صحبت می کنم ، منظورم موقعی است که مصدوم شده بودم و در کنار تیم حضور نداشتم . زمان زیادی را با دکتر ها و فیزیوتوراپ ها سپری کرده بودم و وقتی برگشتم همه چیز خراب شده بود . همه چیز آن زمان بهم ریخته بود ، مثل یک بز سیاه شده بودم ! "

چه حسی داشتی ؟ : " ناراحت بودم ، اذیت می شدم . "

در تابستان 2013 به رفتن فکر نکردی ؟ : " به رفتن فکر کردم ، باید به دنبال یک راهکار می بودم . "

تابستان گذشته چطور ؟ : " جلسات متعددی با باشگاه داشتم ... ترجیح دادم که بمانم و ذهنم را آزاد کنم . "

برای ماندن توقع بازی کردن داشتی ؟ : " نه ! من هیچگاه نگفتم اگر بازی نکنم از باشگاه می روم . به شروع فصل و اینکه آیا بازی می کنم یا نه فکر می کردم . اگر بازی نمی کردم به نظر مربی احترام می گذاشتم . دوست داشتم بازی کنم . هیچگاه توقع نداشتم که همیشه بازی کنم . "

باشگاه با جدائی تو مشکلی داشت ؟ : " باشگاه همیشه محبت آمیز با من رفتار کرده است . همیشه در لحظات مشکل به من کمک کرده اند . "

در مادرید می مانی ؟ : " تجربه ای که در این 2 سال کسب کردم از 16 سال قبل بیشتر بود به همین خاطر به تابستان فکر نمی کنم بلکه به فردا فکر می کنم . می خواهم به حال فکر کنم و از فرصت هایم استفاده کنم و احساس مهم بودن کنم . "

قراردادت با رئال را تمدید می کنی ؟ : " می خواهم تا پایان قراردادم تا سال 2017 در رئال مادرید بمانم . در آن زمان 36 سال سن دارم و باید آرام آرام حرکت کنم . "

در آن زمان می خواهی با رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کنی ؟ : " امیدوارم که باشگاه به من بگوید تو رو می خواهیم اما باید قدم به قدم حرکت کرد . در آن زمان خواهیم دید چه اتفاقی پیش می آید . امیدوارم ذهنم و بدنم به گونه ای باشد که باشگاه به من پیشنهاد تمدید قرارداد 1 یا 2 ساله را بدهد . در آن صورت در رئال مادرید خداحافظی می کنم . "

در تابستان گذشته با پرز بر سر چیزی توافق کرده بودی ؟ : " او همیشه نسبت به من محبت داشته است و در لحظات دشوار به من روحیه داد . "

پس از گل گودین در لیسبون چه فکری کردی ؟ به خودت گفتی باید از اسپانیا بروی ؟ : " هنوز هم به آن فکر می کنم ... اما این مسائل مربوط به فوتبال است . روی آن ضربه محاسبه دقیقی نداشتم و گل خوردم . در آن زمان احساس کردم زمین می خواهد مرا ببلعد . البته به تیم برای رسیدن به فینال کمک کردم . همه از فینال سخن می گویند ؟ شاید به این دلیل است که از دیدن من خسته شده اند . خوشبختانه راموس زد و پیروز شدیم . "

به او چه گفتی ؟ : " نقش مهمی داشت هم در فینال و هم در نیمه نهائی . به ما فرصت بازی در وقت اضافه را بخشید . "

اما اجازه ندادی جام را بالای سر ببرد ؟ : " این لحظه ای بود که همیشه منتظر آن بودم . اگر به برلین رسیدیم به راموس اجازه می دهم اوندسیما را بالای سر ببرد . "

عکسهای مربوط به جامهائی که بالای سر بردی را داری ؟ : " البته که دارم . نمی دانم تا پایان دوران ورزشیم به کجا خواهند رسید . پس از فتح جام باشگاه های جهان با هشت جامی که به عنوان کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بالای سر بردم عکس گرفتم . "

حقیقت دارد که مهره مار داری ؟ : " خوش شانس بودم که برخی لحظات را ثبت کردم ... حتم می دهم که جادگر برای طلسم رقبا استخدام نکرده ام . "

به عنوان مثال توپی که از روبن گرفتی ... : " فوتبال بازی لحظه ها است . به عنوان مثال در جام جهانی اخیر من و راموس را دریبل زد . فوتبال را جزئیات تشکیل می دهند . "

جاسوس هستی یا مقدس ؟ : " من نه مقدس هستم نه جاسوس . من ایکر کاسیاس هستم که آخر هفته ها در درواره رئال مادرید تلاش می کنم تا جامها را ببرم و به تیم ملی دعوت شوم . "

به نظر نمی رسد پیر شده باشی ... : " در ماه سپتامبر پس از اینکه در خصوص سوتها از من سوال شد ، همین را گفتم . با این حال چنین جایگاه مسئولیت های زیادی دارد و باید آنرا پذیرفت . "

در خصوص افت صحبت کردیم . چه زمانی اوج گرفتی ؟ : " در ال مادریگال . یک واکنش خارق العاده نداشتم اما خودم را دوباره پیدا کردم . گاهی اوقات ممکن است از 3 متری و گاهی ممکن از 40 متری گل بخوری . انتقادات از من زیاد شده بود تا جائی که خودم هم از خودم انتقاد می کردم . "

در تیم ملی بدترین روزهایت را سپری کردی ؟ : " روزهای بسیار سختی بود . با تیمی که چند سال خوب کار کرده بود به جام جهانی رفتیم اما به چیزی که شایسته آن بودیم دست پیدا نکردیم . باید تلاش بیشتری انجام می دادیم . اگر در دیدار مقابل هلند سیلوا به گل می رسید همه چیز عوض می شد . فوتبال بازی لحظه ها است . در برابر شیلی و هلند شکست خوردیم و نتوانستیم چهره واقعی خودمان را به نمایش بکشانیم . "

رئال مادرید در سه بازی اخیرش شکست خورده است ... : " رقبا موثر و با انگیزه ظاهر شدند و بازی خوبی به نمایش در آوردند ... "

تیم از نظر بدنی افت کرده است مثل زمان کیروش ... : " بحث اینجاست که پس از کریسمس تعطیلات به سود ما خواهد بود یا خیر ... باید دوباره مثل ماه سپتامبر به مسیر خود باز گردیم . "

تیم امسال بهتر از پارسال است ؟ : " شرایط متفاوت است . بازیکنان مهمی رفته اند . ژابی رفته است و کروس آمده است . چیمز رودریگرز جای دیماریا را گرفته است . بعد از پیروزی مقابل دپورتیوو 3 ماه پیروز شدیم . "

بهترین وِیژگی آنچلوتی چیست ... ؟ : " او بازیکن بوده است و به همین دلیل مارا خوب درک می کند . او نگرش بازیکنان را درک می کند . "

انریکه هم بازیکن است : " او هم تیمی من در تیم ملی اسپانیا بوده است و رابطه خوبی با او دارم . نمی دانم در رختکن تیم او چه اتفاقاتی می افتد ، از رختکن تیم خودم خبر دارم . "

در رختکن رئال اختلاف وجود دارد ؟ : " نه ، کاملا برعکس است . یک رختکن سالم ،جوان و عالی داریم . بازیکنان مهمی داریم که همه نقششان در تیم را می دانند . ما مسیر دشواری داشتیم و با بهترین بارسا تاریخ رقابت کردیم و به اینجا رسیدیم . "

بهترین بازیکن و بهترین مربی که در کنار آنها بودی ؟ : " نمی توانم یک نفر را بگویم . نا عادلانه خواهد بود . من زیدان ، رونالدو ، کارلوس ، رائول ، هیرو ، ردوندو ، بیل ، کریستیانو ، راموس و ... را به یاد دارم . "

بدترین حریفی که داشتی ؟ : " اتوئو همیشه ما را اذیت می کرد . مسی نیز گلهای زیادی به ما زده است . "

در رختکن بیشتر راموس فرمان می دهدی یا ایکر و یا رونالدو ؟ : " سرجیو راموس یک کاپیتان با شخصیت و نابغه است . اگر بخواهم مثال بزنم او کاماچوئی است که همه تیمها باید داشته باشند . من هم اینگونه هستم اما همیشه با آرامش رفتار می کنم . کریستیانو برای ما کلیدی و مهم است . کریستیانو حالا به جای اینکه بیشتر با په په و مارسلو باشد با کل تیم است و همین باعث اتحاد بیشتر شده است ."

با هم زیاد ناهار می خورید ؟ : " بله . شاید ما نباید زیاد این کار را انجام دهیم . رخکتن حالا متفاوت است . "

چه کسی حساب می کند ؟ : " هر کس دیرتر بیاید . هرکس بیشتر بخوابد اینگونه جریمه می شود . "

رابطه ات با کیلور ناواس چگونه است ؟ : " همیشه رابطی خوبی با هم تیمی هایم داشته ام . به یاد دارم با سزار نیز همینگونه بود . او دروازه بان بی نظیری بود و با من رقابت زیادی داشت . رقابت زیادی با دیگو لوپز ، ناواس و دودک داشتم . کسی جایگاهم را به من کادو نداده است . "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینا در تاریخ 1393/10/20 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

بیخود نیست که بهش میگن ایکر مقدس
از بس که آقاس


کد امنیتی رفرش
درباره ما
معروفترین و بزرگترین سایت هواداران رئال مادرید در ایران جدیدترین و آخرین اخبار رئال مادرید رئال مادرید فنز بروزترین سایت خبری رئال مادرید در ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما ، رئال مــادرید می تواند جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا حفظ کند ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2971
  • کل نظرات : 5283
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2637
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 926
  • بازدید ماه : 926
  • بازدید سال : 40,769
  • بازدید کلی : 1,829,407
  • کدهای اختصاصی
    معروفترین و بزرگترین سایت هواداران رئال مادرید در ایران جدیدترین و آخرین اخبار رئال مادرید رئال مادرید فنز بروزترین سایت خبری رئال مادرید در ایران